سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس نوشته گریه و بغض

عکس نوشته گریه و بغض

عکس نوشته گریه و بغض, عکس گریه دار برای پروفایل

خیلی از وقتا اینقدر حالمون بد میشه که بغض سنگینی سراغمون میاد این وقت ها خوش به حال اونایی که میتونند گریه کنند و خودشونو خالی کنند اما عده ای هم هستند که بغض شون حتی اجازه گریه بهشون نمیده و من به خوبی می فهمم که چه حالی اونا دارند. در این پست پارلین ما زیباترین عکس نوشته های گریه و بغض و اشک را برای پروفایل آماده کرده ایم که شاید بعضی از این عکس نوشته ها حرف دل خیلی هامون باشد امیدوارم بپسندید.

عکس نوشته گریه, عکس نوشته بغض دخترونه پسرونه

عکس نوشته گریه کردن

دو چیز خیلی دردناکه

دختری که گریه آرامش نمیکنه

و سیگار میکشه

پسری که سیگار آرومش نمیکنه

و گریه میکنه

عکس نوشته گریه کن گریه قشنگه

عکس نوشته گریه کن گریه قشنگه برای پروفایل

گریه سهم دل تنگه

گریه کن گریه غروره

مرحم این راه دوره

عکس نوشته گریه, عکس پروفایل گریه

عکس نوشته چه بی هوا هوای گریه دارم

عکس پروفایل گریه برای مرد خوب نیست, عکس نوشته گریه مرد

عکس پروفایل گریه

واسه من گریه خوب نیست

منی که مردم

منو ببخش ولی

دوباره گریه کردم ...

عکس نوشته با موضوع گریه و بغض

عکس نوشته با موضوع گریه و بغض

نه از سفید و نه از سیاه . . .

دیگر از هیچ یک نمی نویسم !

دیگر نه از تو می نویسم و نه از رفتنت . . .

هیچ کدام را نمی خواهم همین چند سال خاطره برای گریه هایم کافیست !

عکس پروفایل بغض, عکس نوشته بغض از تنهایی

عکش نوشته بغض

این روزا

بغض دارم گریه دارم

تا دلت بخواهد

آه دارم ...

ولی بازیگر خوبی شدم

می خندم !

عکس پروفایل گریه و اشک و بغض

عکس پروفایل سوزناگ و غمگین

بدترین ضربه ها را وقتی خوردم که ...

فکر کردم

همه چی داره خوب پیش میره ...!

عکس نوشته زیبای اشک

عکش نوشته اشک

اشکی که بی دلیل بیاید

اشک دلتنگی نیست

اشک بی کسی است

عکس پروفایل گریه, عکس پروفایل درباره بغض

عکس پروفایل بغض

چه حرف بی ربطیست

که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری

که فقط باید مرد باشی

تا بتوانی گریه کنی ...

  عکس گریه دارم, عکس بغض دارم

عکس نوشته گریه کردم

از خودم صبح

فقط منتظرم شب شود

تا پتو را بکشم روی سرم

گریه کنم ...

عکس گریه کردن

عکس پروفایل گریه و سوز

برای کسی بسوز

که برای خاموش کردنت

از اشکش مایه بزاره

عکس گریه دار, عکس بغض

عکس پروفایل با موضوع اشک

اگر اشکهایم

کل زندگیت را آب بدهد

همیشه گریه می کنم

تا تو زندگی کنی ...

عکس نوشته با موضوع بغض و گریه

عکس پروفایل بغض و دلتنگی

باران که می بارد

دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض میکنم آسمان گریه


همچنین ببینید :

عکس نوشته برای پروفایل

عکس نوشته مذهبی

عکس نوشته خدایا

عکس نوشته تنهایی دختر

عکس نوشته خستم