سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

خیلی از وقت ها دوست داریم با فرستادن متن و جمله ای زیبا و عاشقانه به همسر خود بگوییم که عاشقش هستیم و به یادش هستیم برای همین امروز در این پست پارلین, زیباترین اس ام اس و پیامک های عاشقانه احساسی زیبا و رمانتیک را آماده کرده ایم که می توانید در صورت تمایل ازشون استفاده کنید.

اس ام اس عاشقانه احساسی زیبا

نگاهتو ازم نگیر

صدام بزن پیش همه

کیه ندونه ما دوتا

حواسمون پیش همه ...

متن و جملات عاشقانه کوتاه و احساسی

هرکسی باید یه نفر تو زندگیش باشه

که وقتی مجبوره به همه دروغ بگه

ببرتش یه گوشه و به اون راستشو بگه...

با اینکه ازم دوری

اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

میبینم سر جاتی !

پیامک عاشقانه

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .

جملات عاشقانه برای همسر

دیوانه ترین دلبر این شهر تو بودی

ای وای به حال دل دیوانه پسندم ...

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه خاص

عطر نفس هایت

جز من کوچه های شهر را هم مست میکند ...

چقدر بی قرارتم

دوستت دارم عزیزم

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

همیشه دوس داشتم

عاشق کسی شم که

شعر بلد باشه

مثلا به جای میس یو

بهم تکست بده

دلتنگم و دیدار تو درمان من است

ای جانم ...

پیامک های عاشقانه زیبا و ناب

در دنیا دو نابینا هست

یکی تو .... که عاشق شدنم را نمی بینی

یکی من.... که جز تو کسی رو نمیبینم ...

متن عاشقانه

با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

که روسیاه شوند آنان که

بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

پیامک و متن های عشق و عاشقی زیبا

جوری عاشقتم

که تمام دنیا و حتی دل خودم هم در کارم مانده است

آن چشمانت چی دارند که مرا دیوانه کرده اند؟؟؟؟

جملات عاشقانه زیبا

یک افسانه قدیمی هست ک میگه :

وقتی ک شب ها نمیتوانی بخوابی

در رویای شخص دیگری بیدار هستی ...

متن و اس ام اس عاشقانه احساسی و رمانتیک

هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی ...

جملات عاشقانه کوتاه و ناب

زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

اس ام اس جدید عاشقانه

نوشته ها بهانه است

فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

باورش با تو

اس ام اس و متن زیبای عاشقانه

تو میگذری

زمان می گذرد

چه کنم با دلی که از تو

توان گذشتنش نیست ...

هرگز تو رو فراموش نمیکنم

متن های عاشقانه کوتاه و احساسی

به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …

پیامک جدید عاشقانه خاص دوست داشتن

چقد باید یه نفر رو دوست داشته باشى

که از دلتنگیش نصف شب از خواب بیدار شى؟

همون قدر دوسش دارم ...

جملات عاشقانه ناب

هیچ کس نفهمید که زلیخا مرد بود ...!

میدانی چرا ؟؟؟

مردانگی میخواهد

ماندن پای عشقی که مدام تو را پس میزند

اس ام اس و جملات کوتاه عاشقانه

کجای شهر قدم میزنی؟

میخواهم کاملا اتفاقی از آنجا رد شوم ...

اس ام اس عاشقانه باحال

پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟

حضورت ، صدایت ، نفس هایت

و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …

خاص ترین جملات عاشقانه

صندوقچه آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پُر است...!

نام تو، یاد تو‌، عشق تو....

افتخاریست در دارایی دلم...

جملات عاشقانه زیبا و احساسی برای همسر

گاهی یه دیوونه

یه کاری میکنه که

صد تا عاقل دوس دارن انجامش بدن ولی

جرأتشو ندارن ...

اس ام اس عاشقانه زیبا

پـس کـی تـمــام میـشـود…

شـبـهـــایی کــه دور از تــو

بــا خـیـال چشمـانت

تــا سـحــر چـشم بـر هـم نـمی گـذارم …

حـسـرت بودن در آغـوشت

دیـوانــه ام میکـنــد…

جملات عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص

سال ها طول کشید تا فهمیدم

داشتن یک آغوش امن میتواند

بزرگترین دارایی یک فرد باشد ...


همچنین ببینید :

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد

اس ام اس شب بخیر عاشقانه

اس ام اس صبح بخیر عاشقانه