سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی سحر قریشی و خانواده اش

بیوگرافی سحر قریشی و خانواده اش به همراه جدیدترین عکس های منتشر شده سحر قریشی

سحر قریشییکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار ایرانی است که اکنون مجرد می باشد او در سال 84 با شخصی بنام مهران اخوان ذاکری ازدواج می کند اما بعد از 3 سال بخاطر مشکلاتی از هم جدا می شوند هم اکنون سحر قریشی به همراه مادرش زندگی می کند او یک برادر دیگر هم بنام سپهر دارد که مثل اینکه عقاید متفاوتی نسبت به سحر قریشی دارد.

خانواده سحر قریشی

خانواده سحر قریشیهم اکنون 3 نفره است و مثل اینکه پدرش در خارج از کشور زندگی می کند سحر قریشی وقتی که بازیگر شد خیلی دوست داشت به اوج برسد و موفق هم شد و هم اکنون در سال 1396 یکی از محبوب ترین بازیگران زن ایرانی می باشد.

عکس سحر قریشی

عکس های سحر قریشی و خانواده اش

خیلی ها می گوید سحر قریشی حاشیه را برعکس خیلی از بازیگران دوست دارد و او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی می باشد که تا به امروز شایعه های خیلی زیادی درباره او پخش شده است یه زمان شایعه شده بود که او قرار با مهدی علومی ازدواج کند و سحر قریشی هم خودش در مصاحبه هایش گفته بود با امید علومی در مرحله نامزدی هستم اما بعداً معلوم نشد که چی شد که ماجرای ازدواج این دو زوج کنسل شد.

بیوگرافی سحر قریشی و خانواده اش

بیوگرافی سحر قریشی

عکس های جدید سحر قریشی و خانواده اش در سال 96

شایعه دیگری که در موردسحر قریشیاخیراً پخش شده ازدواج او با مهدی طارمی هست خبری که وقتی از سحر قریشی در این مورد پرسیدند این خبر را نه تأیید کرد و نه تکدیت و همین کار او به این شایعه قوت بخشید و باید منتظر ماند تا خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شود.

منبع : سحر قریشی

http://parlyn2018.over-blog.com/2018/02/.html