سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی علی شادمان

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان و همسرش,ali shadman,بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان در 4 آذر 1375 در شهر ایلام در یک خانواده تحصیل کرده متولد و اکنون 21 ساله است مادرش دکتر بتول رشنوادی معلم علوم تجربی و پدرش دکتر مسعود شادمان هم دکترای تاریخ دارد و تنها یک خواهر بنام آرینا دارد. در دبیرستان علوم تجربی خوانده و اکنون دانشجوی رشته کارگردانی است.

من بعد از اینکه برای مدتی کار بازیگری را کنار گذاشتم به طور جدی مشغول درس خواندن بودم و دیپلم تجربی ام را گرفتم. تصمیم داشتم در دانشگاه وارد رشته پزشکی شوم و اگر به بازیگری دوباره برنمی گشتم الان در رشته پزشکی مشغول بودم البته از اینکه بازیگر شدم خیلی خوشحالم و بازیگری اتفاق بزرگی در زندگی من بود.

ازدواج و همسر

خیلی ها به دنیال این هستند که آیا علی شادمان ازدواج کرده است؟ در پاسخ باید بگوییم که علی شادمان مجرد می باشد و ازدواج نکرده است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج علی شادمان در این پست درج خواهد شد.

خانواده علی شادمان,پدر و مادر علی شادمان,عکس خانواده علی شادمان

شروع کار بازیگری

علی شادمان بازیگری را در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی شروع کرد و بعد از آن در سریال ها و فیلم های زیادی نظیر سرزمین کهن, زمانی برای دوست داشتن و ... بازی کرد. در سال 2011 توانست جایزه بهترین بازیگر نوجوان حهان را از آن خود کند.

مدیون پدر و مادرم هستم

من هر چیزی که در زندگی ام دارم بدون شک مدیون پدر و مادری هستم که همیشه بهترین مشاور من در زندگی و در هر کاری بودند و همیشه پشتیبان و حامی من بودند و در کنارش نصیحت های خودشان را هم داشند برای مثال به من می گفتند اگر بازیگری را به عنوان شغل اصلی انتخاب کنی ممکنه در اینده به مشکلاتی برخورد کنی چون برای مشاغل سینمایی هیچ تضمینی نیست که همیشه سر کار باشی و برای همین به من توصیه می کردند حداقل رشته دانشگاهی چیز دیگری را انتخاب کنم تا در کنار بازیگری بتوانم در عرضه دیگری هم فعالیت کنم.

ولی من بعد از مدتی کار بازیگری احساس کردم که فلسفه زندگی من در سینما خلاصه میشود و به غیر از بازیگری, کارگردانی و نویسندگی هم جزو دغده های من است برای همین تصمیم گرفتم به صورت آکادمیک این رشته را ادامه دهم و هم اکنون دانشجویی ترم اول کارگردانی هستم.

علی شادمان و خواهرش,عکس خواهر علی شادمان,علی شادمان و خواهرش آرینا

علی شادمان و مهرواره شریفی نیا

علی شادمان در سریال کیمیا در سال 1394 نقش برادر مهرواره شیفی نیا را به مدت 2 سال بازی می کردند و الان بعد از گذشت چند سال هنوزم علی شادمان همیشه در پست های اینستاگرام و مصاحبه هایش از مهرواره شریفی نیا به عنوان خواهر جانش یاد می کند.

علی شادمان و مهرواره شریفی نیا,عکس علی شادمان در کنار مهرواره شریفی نیا

مدیریت درس و بازیگری

من وقتی کلاس چهارم بودم کار بازیگری را شروع کردم و تا به امروز حدود 10 سالی است که مشغول این کار هستم البته من فقط در کارهایی بازی می کنم که دوست داشته باشم و برای همین تو این 10 سال فقط در10 کار حضور داشتم که سخت ترین کارم, سریال شرزمین کهن بود که 2 سال ساخت این سریال طول کشید و من باید هر روز سر کار می رفتم.

در آن زمان هر روز صبح ساعت 6 سر صحنه فیلم برداری میرفتم و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و من وقتی شب ها به خانه برمی گشتم معلم خصوصی می آمد و شب ها با او کار می کردم و بعد از خوردن شام, درس هایم را مرور می کردم شرایط سختی را تحمل می کردم اما هرگز این اجازه را نداده ام که کار به درسم لطمه بزند.

شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان
شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان
اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی ...

علاقه به عکاسی

به عکاسی علاقه خیلی زیادی دارم و به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهم. البته من روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نمی کنم و سوژه هایم زیاد است. همچنین به غیر از عکاسی علاقه خاصی به نوشتن متن و فیلنامه هم دارم و این روزها مشغول نوشتن نگارش یک فیلم هستم و تمام سعی ام را میکنم تا قبل از پایان سال بتوانم این فیلم را بسازم.

مادر علی شادمان,عکس مادر علی شادمان,علی شادمان و مادرش

خیلی زود مستقل شدم

درسته که من از کودکی کار بازیگری را شروع کردم اما هیچ وقت این دلیل نمی شود که من نسبت به هم سن و سالان خودم برتری داشته باشم به نظرم من همه انسان ها توانایی خاصی در وجودشان دارند که باید بتوانند از آن استفاده کنند و پیشرفت کنند.

شاید تنها تفاوت من با هم سن و سالان خودم این باشد که من خیلی زود مستقل شدم و از 10 سالگی که وارد حرفه بازیگری شدم همانند کارمند ها صبح ها سر کار می رفتم و غروب بر می گشتم و خیلی زود از نظر اقتصای مستقل شدم و الان تقریبا 3 سالی میشه که به طور کامل مستقل شدم.

سلفی علی شادمان,عکس های اینستاگرام علی شادمان,علی شادمان

برنامه روزانه علی شادمان

روزهایی که کلاس دارم ساعت 9 صبح بیدار می شوم و به دانشگاه می روم و بعد به خانه بر میگردم و کارهای شخصی را انجام می دهم و زمان زیادی از وقتم را با دوستانم سپری می کنم و گاهی هم آشپزی می کنم البته مهارت زیادی در آشپزی ندارم و بیشتر از رستوران غذا سفارش می دهم. البته زیاد اهل بیرون رفتن از خونه نیستم و علاقه خاصی به تماشای فیلم و مطالعه در خانه دارم.

عکس نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه
عکس نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه
نگین معتضدی در سال 1395 با شخصی بنام جواد خیرخواه ازدواج کرده و اکنون متاهل است. ...

دوستان صمیمی

من معتقدم آدم با سه نفر دوست شود بهتر از این است که با صد نفر دوستی سطعی داشته باشد من بیشتر اوقات با دوستانم هستم و با آن ها راجب کتاب ها و فیلم هایی که می خوانیم و می بینیم صحبت می کنیم.

علی شادمان و همسرش,عکس علی شادمان,آیا علی شادمان ازدواج کرده است؟

شبکه های اجتماعی

علی شادمان در مورد حفظ ارتباط در ارتباطات گفت : متاسفانه این روزها مخصوصاً در شبکه های اجتماعی افراد به راحتی به یکدگیر توهین می کنند همان طور که قبلا هم گفتم من بر این باورم که هیچ کس از دیگری بالاتر نیست و متاسفانه بعضی از افراد خودشان را پایین تر از دیگر می بینند و برای همین سعی می کنند طرف مقابل خود را به گونه ای تخریب کنند مخصوصا در شبکه های اجتماعی که ارتباط رو در رو نیست و مسادلی پیش می آید که چندان خوشایند نیست.