سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی, بیوگرافی محمدرضا هدایتی و همسرش, mohamad reza hedayati

بیوگرافی و زندگی شخصی محمدرضا هدایتی و همسرش

محمدرضا هدایتی در 24 اردیبهشت 1352 در شهر چابهار متولد و اکنون 45 ساله است او علاوه بر بازیگری, خواننده و صدا پیشه است. او جزو معدود بازیگران ایرانی است که این روزها بیشتر وقت خود را صرف خوانندگی می کند تا بازیگری و خوشبختاته ذر این حرفه هم تا حد زیادی موفق شده است.

ار کارهایی خوانندگی او می توان به آلبوم برگ و باد اشاره کرد که به تازگی منتشر شده است و از کارهای صداپیشگی او می توان به مجموعه کلاه قرمزی اشاره کرد که صدای شخصیت پسر عمه زا بر عهده او بود.

ازدواج و همسر محمدرضا هدایتی

آقای هدایتی متأهل می باشد و یک پسر بنام هامون دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتر درباره همسر و پسر او منتشر نشده است.

محمدرضا هدایتی و همسرش, عکس همسر محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی و همسرش

ورود به دنیای بازیگری

محمدرضا هدایی به واسطه همسر سروش صحبت یعنی سارا سالار که از دوستان صمیمی و خواندگی شان بود به مهران مهدیری معرفی می شود و او با اجرای نقش های کمدی در سریال های مهران مدیری کار بازیگری خودش را شروع کرد و نخسین کار او سریال ببخشید شما؟ به کارگردانی مهران مدیری در سال 1378 بود و نهایتاً با اجرای نقش یاور طغرل در سریال شب های برره به خوبی شناخته شد و به محبوبیت رسید.

صدای خاص و عاشقانه محمدرضا هدایتی

صدای من یک صدای عاشقانه و مهربان است و به درد آهنگ های اعتراضی و هوار کشیدن و اعتراض به وضع موحود نمی خورد. این صدا یک صدای مهربان است که دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد بنابراین باید من خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید.

در این سال ها دوستان بازیگر زیادی بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون اکثرشان کارهای سنگینی را انتخاب می کرد کارشان نمی گرفت و و موفق نمی شدند.

زندگی شخصی محمدرضا هدایتی, بیوگرافی و عکس های جدید محمدرضا هدایتی و همسرش

مشکلات برگزاری کنسرت محمدرضا هدایتی

متاسفانه در برگزاری کنتسرت در تهران مشکلی داشتیم که یک عده ای جبهه ای علیه من تشکیل دادند که فلانی چون بازیگر است اصلا نباید بخواند؟! اما عقیده ام چیز دیگری است اینکه چه عیبی دارد هر کسی در هر زمینه ای که استعداد دارد ازش استفاده کند؟ به نظرم اگه نتوانیم از استعداد مون استفاده کنیم به خودمون خیانت کردیم.

زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
زندگی شخصی لعیا زنگنه و همسرش
به عنوان یک بازیگر زن رنج می برم از اینکه چرا نمی توانم حرف هایم را به صراحت ...

شغل دوم محمدرضا هدایتی

رستورن داری شغل دومی است که آقای هدایتی مثل اکثر هنرمندان برای خود راه اندازی کرده است اسم رستورانش لندو می باشد که آدرسش در خیابان پاسداران است. رستوران او یک رستوران کاملا سیستانی است و غذاهایی که در این رستوران سرو می شود سنتی می باشد جالب است بدانید اسم رستورانش "لندو" از غذاهای استان سیستان و بلوچستان است.