سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال دستت را به من بده

سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان سریال دستت را به من بده, بیوگرافی بازیگران سریال دستت را به من بده, زمان پخش سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان و زمان پخش سریال دستت را به من بده + بیوگرافی و عکس بازیگران

سریال دستت را به من بده به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور سریالی است که قراره ماه رمضان 97 از شبکه سوم سیما پخش شود. فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی 37 قسمتی در اواخر اردیبهشت 97 تمام می شود.

هنوز زمان پخش دقیق این سریال از شبکه سه سیما مشخص نشده است و به محض اینکه زمان دقیق پخش این سریال مشخص شد در این پست درج خواهد شد.

امین تاریخ و فریبا متخصص در سریال دستت را به من بده

خلاصه داستان سریال دستت را به من بده

در این سریال رسول تولایی بزرگتر, محبوب و مورد اعتماد چند خانواده می باشد ولی این اعتماد به واسه بازخوانی اتفاقات گذشته کم رنگ تر می شود و خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و سعی در یافتن مقصر اصلی هستند.

بازیگران سریال دستت را به من بده

در این سریال بازیگران زیادی ایفای نقش می کنند از جمله امین تارخ, فریبا متخصص, محمدرضا هدایتی, مریم بوبانی, مارال فرجاد, نیما شعبان نژاد, دنیا مدنی, بابک بهشاد, علی استادی, معصومه قاسمی پور, شیرین آقاکاشی, رحمان باقریان, کاظم هژیر آزاد, حسین ملکی و ...

امین تاریخ بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس امین تارخ بازیگر سریال دستت را به من بده

امین تارخ بازیگر موفق سینما و تلویزیون در سال 1332 متولد و 65 ساله است او علاوه بر بازیگری در تئاتر فعالیت دارد و مدرس رشته بازیگری هم است.

بیوگرافی امین تارخ

مارال فرجاد بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس امین مارال فرجاد بازیگر دستت را به من بده

مارال فرجاد 36 ساله می باشد و دختر بازیگر مشهور جلیل فرجاد می باشد و خواهرش مونا فرجاد نیز بازیگر است او در دانشگاه رشته عکاسی خوانده و مثل اینکه مجرد می باشد.

بیوگرافی مارال فرجاد

  فریبا متخصص بازیگر سریال دستت را به من بده

بیوگرافی و عکس فریبا متخصص بازیگر سریال دستت را به من بده

فریبا متخصص 57 ساله می باشد و اصالتاً بروجردی می باشد در یک خانواده پر جمعیت متولد شده و آخرین فعالیت بازیگری اش سریال شهرزاد می باشد که توانست به خوبی در این سریال بدرخشد و اکنون در سریال دستت را به من بده مشغول به کار است.

بیوگرافی فریبا متخصص