سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و همسرش,بیوگرافی شبنم قلی خانی,shabnam gholikhan,شبنم قلی خانی و دخترش

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در شهر تهران متولد و اکنون 40 ساله است پس از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک, تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر در گرایش صحنه ادامه داد و برای کارشناسی ارشد, رشته کارگردانی تئاتر را انتخاب می کند و نهایتاً در سال 92 به خاطر کار شخصی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در مقطع دکترا به همراه همسرش راهی استرالیا شد و در فروردین ماه سال 95 به ایران باز می گردند.

بدون تعارف باید گفت شبنم قلی خانی یکی از محبوب ترین بازیگران زن کشورمون است او همان بازیگری است که در 19 سالگی نقش مادر عیسی مسیح را در فیلم مریم مقدس بازی می کند و از آن زمان تا به امروز در هر فیلم و سریالی که بازی کرده موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را به خوبی جلب کند.

ازدواج و همسر

شبنم قلی خانی در سال 1386 با شخصی بنام رضا ازدواج می کند و حاصل این ازدواج فرزند دختری بنام شانا است که در سال 1394 به دنیا آمده است. خانم قلی خانی قبلا در مصاحبه اش گفته بود : دوست دارم بچه های دوقلو داشته باشم یک دختر و یک پسر! و اسمی برایشان انتخاب کنم که در همه جای دنیا به راحتی بتوانند آن ها را صدا کنند.

شبنم قلی خانی و همسرش, عکس جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا

ماجرای آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش

در آن زمان خواهر من و رضا که از هر دوی ما بزرگتر هستند باهم دوست صمیمی بودند و من وقتی دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی به یک نفر احتیاج داشتم تا برای ساخت ماکت به من کمک کند و خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کنم و منم قبول کردم. خلاصه ساخت ماکت باعث آشنایی ما شد در واقع خواهر های ما برایمان این نقشه را کشیده بودند و در نهایت من و رضا در سال 86 باهم ازدواج کردیم.

مراسم خواستگاری ما خیلی رسمی و سنتی برگزار شد و خوشبختانه هیچ اتفاق غیر قابل پیش بینی نیفتاد و مراسم به خوبی و خوشی پیش رفت.

شبنم قلی خانی و همسرش رضا, عکس های جدید اینستاگرام شبنم قلی خانی و شوهرش

با ارزش ترین ویژگی شخصیتی این دو زوج

شبنم قلی خانی : به نظرم با ارزش ترین ویژگی اخلاقی رضا کم حرف بودن او است که بعضی وفت ها من را کلافه می کند (خنده). رضا بسیار مهربان و خانواده دوست است. از دیگر ویژگی های رضا این است که او حق آدم ها و حتی موجودات زنده را محترم می شمارد و تا به امروز من هیچ وقت ندیدم رضا حق کسی را پایمال کند و من اگر بیشتر از این از رضا تعریف کنم ممکنه بگویند این ها چقدر از خودشان تعریف می کنند (خنده). در یک کلام می تونم بگم رضا انسان خوبی است.

رضا : شبنم با صبر, همه اهداف زندگی اش را پیگیری می کند و به دلیل اینکه انسان خود ساخته ای است می توان به او تکیه کرد. همچنین شبنم خیلی مهربان است و عاشق خرید کردن و شکلات خوردن است (خنده).

عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
مریم سعادت آدم شادی است و سعی می کند همیشه به دیگران انرژی مثبت ...

تعریف تان از خانواده خوشبخت چیست؟

شبنم قلی خانی : به نظر من سلامتی, آرامش روانی و نشاط اصلی ترین و کافی ترین شروط برای خوشبختی است من خیلی ها را دیدم که قدر سلامتی شان را نمی دانند و به دنبال یک چیز بالاتر هستند اما من فکر می کنم همین که انسان در یک خانواده سالم و سلامت زندگی کند خوشبخت است. آرزوهای بزرگ گاهی وقت ها تبدیل به حباب می شوند و قطعا یک روزی می ترکد و اثرات بدی بر روی زندگی می گذارد.

رضا : منم فکر می کنم خانواده ای که در آن شادی و آرامش خیال وجود داشته باشد و همه از حضور هم لذت ببرند به نظرم یک خانواده خوشبخت است البته اگر یک بنز هم به این خانواده خوشبخت هم اضافه بشه بد نیست (خنده).

عکس های جدید شبنم قلی خانی, تصاویر جدید شبنم قلی خانی

حرف آخر را چی کسی می زند؟

شبنم قلی خانی : در خانه ما حرف اول و آخری وجود ندارد و همه چیز با تعامل پیش می رود. در بعضی از مسائل من حرف اول و آخر را می زنم و در بعضی از مسائل رضا می زند و این طور نیست که فقط یک نفر حرف آخر را بزند.

رضا : به نظر من ازدواج یعنی سازش و تفاهم

ورود به دنیای بازیگری

شبنم قلی خانی فعالیت خود را در سال 76 از تئاتر شروع کرد و در همین نمایش های تئاتری بود که شهریار بحرانی کارگردانی در سال 79 او را برای بازی در فیلم مریم مقدس انتخاب می کند در آن زمان شبنم قلی خانی وقتی نقش مادر عیسی مسیح را بازی می کرد فقط 19 سالش بود و با بازی خوبش در چهره ها ماندگار شد و به شهرت رسید.

عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
مریم کاویانی کارشناس ارشد پرستاری است و متاهل می باشد و یک فرزند 20 ساله بنام علی ...

و در اولین سریال تلویزیونی اش در سال 84 بنام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی همانند فیلم مریم مقدس به خوبی درخشید و پس از آن در سریال های زیادی از جمله ما چند نفر, سال های برف و بنفشه, پنج کیلومتر تا بهشت و ... بازی کرده است او هم اکنون در سریال آنام در شبکه یک سیما مشغول به کار است.

اینستاگرام شبنم قلی خانی,تصاویر جدید شبنم قلی خانی,زیباترین عکس های شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

مدل مانتو شبنم قلی خانی, مدل لباس شبنم قلی خانی, عکس های شخصی شبنم قلی خانی

مدل مانتو و شال شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و شوهرش, عکس شبنم قلی خانی در کنار همسرش, همسر شبنم قلی خانی چه کاره است

بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا و دخترشون راشا


تعبیر خواب آدم خواری

تعبیر خواب خوردن گوشت انسان زنده و مرده,تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان توسط حیوانات,تعبیر خواب آدم خوار

دیدن خواب آدم خوار و خوردن گوشت بدن انسان زنده یا مرده در خواب توسط آدم خوار یا حیوانات وحشی تعبیر خوبی ندارد البته باید دید شما خواب آدم خواری را با چه شرایط و ویژگی هایی دیدید که می تواند هر یک تعبیرهای متفاوتی داشته باشد در ادامه کاملترین تعبیر خواب آدم خواری را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب جهان مشاهده می کنید.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن خود

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت بدن خودت را می خوری خواب شما بیانگر این است که پشت سر افراد خانه خودت غیبت خواهی کرد.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت ران خودت را می خوری تعبیر خواب شما این است که به اندازه آن از اموال خودت مصرف می کنی.

ابن سیرین می گوید : اگر در خواب اعضای بدن خودت را بریده ای و پراکنده می کنی خواب شما نشانه این است که خانواده و بستگان خودت را در شهرها پراکنده و متفرقه خواهی کرد و اگر در خواب اعضای بدنت جدا شده یا بریده, به این معنی است که به مسافرت خواهی رفت و افراد فامیل تو متفرق و پراکنده می شودند.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان

تام چت ویندرا می گوید :

اگر خواب ببینید که آدمی را خوردید تعبیر خواب شما بیانگر این است که شما آرزو دارید استعداد, هوش و ثروت آن آدم را تصاحب کنید. چت ویندرا در ادامه می گوید دیدن خواب آدمخواری رویای ترسناکی نیست و شاید بخاطر وجود آدم خوارهایی که در گذشته مغز دیگران را می خوردند تا از قوای فکری و ذهنی آن ها اطلاع پیدا کنند چنین برخوردی با مساله آدم خواری داریم.

در زمان امروز هم عمل وحشیانه آدم خواری با انسان متمدن هم به نوعی ارتباط دارد و بعضی از انسان های امروزی در تلاش هستند تا به صفات ممتاز و قابل توجه رقیبان شان تصاحب پیدا کنند. این نکته را هم یادآوری کنیم دلیل اصلی که باعث می شود انسان خواب آدم خواری ببینید این است که میل و هیجان شدیدی در او برای پرخوری وجود دارد.

کارل گوستاو یونگ می گوید : اگر در خواب انسانی را دیدید که گوشت بدنش تکه تکه شده بود خواب شما بیانگر موقعیتی است که مدت زمان زیادی می شود که از بین رفته و گذشته است و اکنون زمان حرکت کردن است.

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که سر کباب شده و بریان می خوری تعبیر خواب شما این است که مال و اموال بدست خواهی آورد.

تعبیر خواب خوردن آدم توسط حیوانات

جابر مغربی می گوید :

  • در خواب قسمتی از گوشت بدن تو را کنده و ربوده اند خواب شما بیانگر این است که قسمتی از مال و اموال شما را به زور خواهند گرفت.
  • اگر در خواب پاشن پای خودتون را بریدید و به خورد جانواران درنده و وحشی دادید خواب شما به این معنی است که تمام آنچه را که کسب کرده اید به خورد دشمنانت خواهی داد.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که از گوشت بدن خودت می بری و جلوی پرنده ای می اندازی خواب شما به این معنی است که از مال و دارائی های خودت را به کسی خواهی بخشید.


عکس گل لاله

عکس گل لاله

گل لاله, عکس گل های لاله زیبا, gole laleh, انواع گل لاله, معرفی گل لاله

گل لاله یکی از زیباترین گل ها می باشد که به صورت خودرو در بعضی از کشورها نظیر ایران, افعانستان, ترکیه و ... رشد می کند و نوع پرورشی گل لاله, دارای گل های بزرگ, جام گل بزرگتر و تنوع رنگ بیشتری نسبت به نوع خودرو در طبیعت دارند. در معرفی گل لاله این نکته را هم بگوییم که گل لاله در 4 طبقه کلی, زود گل دهنده, میان رس, دیر گل دهنده و گونه ها قرار می گیرند و براساس شکل گیاه و شکل و زمان باز شدن گیاه به 15 گروه تقسیم می شوند.

گل لاله در کشور هایی نظیر ایران, افعانستان, ترکیه, هلند, مجارستان و بلژیک به عنوان گل ملی به شمار می آید. و کشور هلند جایگاه نخست را در زمینه پرورش گل لاله و صادارات پیاز و گل شاخه ای لاله را دارد و جالب است بدانید در قرن 16 میلادی محبوبیت این گل در اروپا به ویژه در کشور هلند به قدری افزایش یافت که قیمتش به صورت نجومی افزایش پیدا کرد به طوری که کمتر کسی می توانست گل لاله را بخرد.

تصاویر انواع گل های لاله, عکس گل لاله برای پروفایل

گل لاله نماد چیست؟

هر رنگ گل لاله نشان و نماد به خصوصی دارد برای مثال گل لاله سفید نماد بخشش و گذشت است و گل لاله بنفش نماد وفاداری همیشگی است و در قصه های کهن فارسی گفته می شود که از هر قطره خون فرهاد, یک لاله سرخ روییده که نماد عشق بی پایان و بسیار عمیق است. به این دلیل این طوری گفته می شود که وقتی به فرهاد خبر دروغین مرگ شیرین را دادند او از شدت ناراحتی و غم با تیشه بر فرق سر خود کوبید و همان جا جان سپرد. در ادامه تصاویری زیبا از انواع گل های لاله در طبیعت را مشاهده می کنید که شما می توانید از این تصاویر برای عکس پروفایل خود استفاده کنید.

 عکس گل لاله قرمز, گل لاله, زیباترین گل های لاله

گل لاله قرمز

  انواع گل های لاله, معرفی گل لاله, تصاویر دیدنی از گل های لاله در طبیعت

تصاویری زیبا از گل های لاله برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

  گل لاله به رنگ سفید و قرمز, گل لاله پرورش داده شده

عکس گل لاله پروشی به رنگ سفید و قرمز

عکس گل لاله سفید, تصاویر زیبا از گل های لاله به رنگ سفید, گل لاله سفید

عکس گل لاله سفید | تصاویر گل های لاله سفید | دسته گل لاله سفید

گل لاله قرمز پرورش داده شده در طبیعت, گل لاله با غنچه های قرمز بزرگ

عکس گل های لاله قرمز پرورش داده شده در گلخانه

  دسته گل لاله قرمز, گل زیبا زیبا و عاشقانه برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام  گل لاله زیبا در طبیعت, گل لاله به رنگ بنفش, گل لاله مشکی, گل لاله بنفش تیره

شاخه گل لاله به رنگ بنفش تیره, مجموعه گلچین تصاویر گل های لاله در جهان

عکس گل لاله در طبیعت, تصاویر زیبا از گل های قرمز و صورتی زیبا در طبیعت و باغ و مزرعه

معرفی عکس انواع گل های لاله زیبا و دیدنی برای پروفایل


همچنین ببینید :

گل رز قرمز

گل مریم

گل شقایق

گل میخک


علی انصاریان

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان,ali ansarian,علی انصاریان و خانواده اش,علی انصاریان و همسرش

علی انصاریان بازیکن سابق مشهور کشورمون در 14 تیرماه 1356 در شهر تهران متولد و اکنون 40 ساله است. پدرش فوت کرده و اسم مادرش حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است و یک برادر بزرگتر به اسم محمد و یک خواهر به اسم فاطمه دارد که ازدواج کرده و اسم دامادشون حامد اژدری است. علی انصاریان سابقه بازی در 9 تیم از جمله تیم های پرسپولیس, استقلال تهران, فجر سپاسی و ... را در کارنامه خود دارد اما بازی در باشگاه پرسپولیس تهران نقطه عطفی در کارنامه فوتبالیستی او بود و با این تیم به شهرت رسید. او بعد از بازیگری یه مدتی کار خوانندگی کرد و الان به عنوان بازیگر و حتی کارگردان و تهیه کننده در سینما و تلویزیون ایران مشغول به کار است.

بعد از پژمان جمشیدی, علی انصاریان دومین فوتبالیست کشورمون است که به طور حرفه ای وارد دنیای بازیگر می شود. البته او قبلا در سریال هایی نظیر زیر آسمان شهر تجربه بازیگری داشت ولی این روزها بدجوری پاشنه های کفشش را برای موفق شدن در حرفه بازیگری ور کشیده تا از همبازی قدیمی اش, پزمان جمشیدی عقب نماند.

خانواده علی انصاریان, علی انصاریان و مادرش, علی انصاریان و برادرش محمد, علی انصاریان و خواهرش

چرا علی انصاریان ازدواج نکرده است؟

علی انصاریان با اینکه الان 40 سالشه اما ازدواج نکرده است او درباره ازدواج نکردنش گفت : تنها ملاک من برای ازدواج انسان بودنش است و برای من پول, ثروت, شهرت و ... هیچ اهمیتی ندارد و تنها انسان بودن برای من اهمیت دارد چون فردا همسر من قراره مادر فرزندان من هم باشد پس این خیلی مهم است که چطور آدمی باشد و تا به امروز به آن انتخاب نرسیده ام و برای همین ازدواج نکرده ام. فکر می کنید ازدواج باعث دوری شما از مادرتان خواهد شد؟

به هیچ وجه. شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای ما زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
طناز طباطبایی تا به امروز احتمالا بخاطر مهمترین دغدغه زندگی اش ازدواج نکرده است...

ماجرای فوتبالیست شدن علی انصاریان

من خیلی اتفاقی فوتبالیست شدم ما از بین پنج هزار نفر بازیکن انتخاب شده بودیم و به تیم تهران دعوت شدیم و بعدش به تیم نوجوان پیام که آن زمان بهترین تیم نوجوانان بود رفتیم و بعدش در تیم بانک سپاه و بعد از آن هم به تیم بانک ملی رفتم و همین طور به مرور در مسیر افتادم.

یادمه اون اوایل بخاطر اینکه چندین بار مچ پایم پیچ خورده بودم دوست نداشتم دیگر بازی کنم ولی همه اتفاقات بدون دخالت من پشت سر هم اتفاق افتاد تا اینکه الان به اینجا رسیدم.

علی انصاریان و مادرش و برادرش, عکس علی انصاریان و خانواده اش, بیوگرافی علی انصاریان و مادرش

بزرگترین اشتباه زندگی علی انصاریان

علی انصاریان در برنامه ویتامین 3 شبکه سه سیما در سال 1391 به همراه مادرش دعوت شده بود در بخشی از صحبت هایش گفت که رفتنش به تیم استقلال پس از سال ها بازی در تیم پرسپولیس را بزرگترین اشتباه زندگی اش می داند و گفت که بخاطر شرایطی که در تیم پرسپولیس به وجود آمد مجبور شد به تیم استقلال برود.

من وقتی از پرسپولیس جدا شدم دیگر دوست نداشتم فوتبال بازی کنم من در پرسپولیس به خاطر علاقه ای که به این تیم داشتم با عشق بازی می کردم و عاشقانه پرسپولیس را دوست داشتم. بعدش هیچ وقت موقعیت اش پیش نیومد به پرسپولیس برگردم وگرنه حاضر بودم برای پرسپولیس مجانی بازی کنم. اگر زمان به عقب باز گردد هیچ وقت از پرسپولیس جدا نمی شدم.

آرزوهای دست نیافتنی علی انصاریان

خیلی دوست داشتم در جام جهانی شرکت کنم در واقع حضور در جام جهانی آرزویم بود اما 20 روز قبل از بازی ها, بخاطر پاره شده رباط صلیبی پایم نتونستم در جام جهانی شرکت کنم و من هرگز به آرزویم نرسیدم.

موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم

به نظر من مادر شریف ترین و پاک ترین موجود روی زمین است و من بر این باورم که اگر خدا می خواست قدرتش را به ما نشان دهد با آفریدن مادر این کار برای ما انجام داده است و تمام خوبی های خدا در مادر خلاصه شده است. پدرم در کنار مادرم همیشه من و برادرم محمد را خیلی تشویق میکرد تا بتونیم پیشرفت کنیم او کل هفته را به غیر از جمعه کار می کرد تا ما در رفاه باشیم و روز جمعه هم از صبح تا شب در خدمت ما بود ابتدا ما را به حمام می برد و بعد از ظهر هم ما را به لاله زار می برد تا فیلم تماشا کنیم و بعد از آن هم برای تماشای فوتبال به استادیوم آزادای می رفتیم.

ازدواج حسین مهری با ویدا جوان واقعیت دارد؟
ازدواج حسین مهری با ویدا جوان واقعیت دارد؟
اخیراً عکس های مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که باعت شد شایعه هایی...

این را هم بگم ما خانواده ثروتمندی نبودیم و من در یک خانه 40 متری بزرگ شدم و من به همراه محمد, تابستونا بلال می فروختیم بعد شانسی و آلاسکا و بعدش هم تراشکاری, قاب سازی, مکانیکی و ... کار می کردیم و در بازار هم پادویی می کردم تا پول اتوبوسی که باهاش سر تمرین می رفتم تامین کنم شاید خیلی ها باور نکنند ولی من با این شرایط بزرگ شدم.

من هر چی دارم از صدقه سر پدر و مادرم است و برای همین تمام سعی ام را کردم که فرزند خوبی برایشان باشم هر زمان پولی را بدست می آوردم 70 درصدش را به خانواده ام میدادم و همیشه اولویت من خانواده ام بود و بعدش به خودم اهمیت می دهم.


مدل ظروف هفت سین

مدل ظروف هفت سین فانتزی و سفالی

مدل ظروف هفت سین, عکس ظروف هفت سین,zorof haft sin,ظروف هفت سین

در طراحی سفره هفت سین, هر چقدر هم شما خلاق و خوش سلیقه باشید ولی ظروف هفت سین شیک و زیبایی نداشته باشید سفره هفت سین شما زیاد جالب نخواهد شد پس اولین موضوعی که در طراحی سفره هفت سین باید رعایت کنید خرید و یا درست کردن ظرف هفت سین می باشد. خوشبختانه در بازار انواع ظرف های سفالی و فانتزی شیک و زیبایی می فروشند که قیمت مناسبی دارند و شما می توانید با توجه به نوع سلیقه خود, مدل ظروف هفت سین مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. ما در این پست پارلین, عکس زیباترین مدل های ظروف هفت سین را آماده کرده ایم که شما میتوانید این ظروف را با کمی خلاقیت درست کنید و یا برای خرید ظروف هفت سین از بیرون ایده بگیرید.

مدل ظروف هفت سین طلایی شیک و زیبا,عکس ظروف هفت سین عاشقانه

مدل ظروف هفت سین طلایی شیک و زیبا

ظروف هفت سین چینی,مدل ظروف هفت سین چینی زیبا و شیک

عکس ظروف هفت سین زیبا و متفاوت

عکس انواع مدل ظروف هفت سین برای عید 1397

مدل ظروف هفت سین

جدیدترین مدل های ظروف هفت سین 97

گلچین انواع مدل های ظروف هفت سین سفالی و فانتزی شیک 97

  ظروف هفت سین شیک, مدل ظروف هفت سین فانتزی؛ظروف هفت سین سفالی

ظروف هفت سین شیک و زیبا, مدل های جدید ظروف هفت سین

جدیدترین طرح و مدل های ظروف هفت سین 1397

ظروف هفت سین فانتزی, مدل ظروف هفت سین سلطنتی

ظروف هفت سین سفالی

طرز درست کردن ظروف هفت سین با ظرف چینی

طرح و مدل های جدید ظروف هفت سین شیک و زیبا

ظروف هفت سین مخصوص تازه عروس ها, جدیدترین مدل های ظروف هفت سین فانتزی و شیک

ظروف هفت سین شیک و زیبا رنگ صورتی

مدل های جدید ظروف هفت سین طرح ماهی, ظروف هفتسین

مدل ظرف هفت سین طرح ماهی مدل فانتزی شیک و جدید برای عید سال 1397

ظروف هفت سین شیشه ای

ظروف هفت سین طرح سبزه, گلچین مدل های جدید ظرف هفت سین برای عید

جدیدترین طرح و مدل های ظروف هفت سین در بازار

ظروف هفت سین شیک و زیبا, ظروف هفت سین شیشه ای, مدل های جدید ظروف هفت سین در بازار

انواع مدل های ظروف هفت سین فانتزی شیک و زیبا برای عید 1397


همچنین ببینید :

مدل سفره هفت سین