سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی محمود پاک نیت

بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت و همسرش و فرزندانش,محمود پاک نیت در سریال شهرزاد و یوسف پیامبر

محمود پاک نیت در 10 دی ماه سال 1331 در شهر کارزون به دنیا آمد و اکنون 66 ساله است او همان بازیگری است که در سریال یوسف پیامبر نقش حضرت یعقوب را بازی کرد و در سریال خانگی شهرزاد نفش جمشید پدر شهرزاد را بازی کرد.

ازدواج و همسر

محمود پاک نیت سال ها پیش با مهوش صبرکن ازدواج کرده است همسر آقای پاک نیت هم یکی از بازیگران خوب کشورمون می باشد و حاصل ازدواج این دو زوج هنری دو پسر بنام های مسعود و مهراد است معسود متولد 1360 و 37 ساله است و مهراد متولد سال 1363 و 34 ساله است.

محمود پاک نیت و همسرش از جمله زوج های معدود بازیگر ایرانی هستند که پس از سال ها زندگی مشترک بر خلاف برخی از بازیگران ایرانی همچنان در کنار هم با آرامش و وفاداری زندگی می کنند.

نحوه آشنایی محمود پاک نیت با همسرش مهوش صبرکن

من در یک تئاتری به نام شاتره با همسرش همبازی بودم من نقش پسر کارگر را بازی می کردم و همسرم نقش شازده خانم قصه را بازی می کرد و تو همین تئاتر بود که من یک دل نه, صد دل عاشق همسرم شدم و سرانجام بعد از 2 سال به من جواب مثبت دادند و در سال 1358 ازدواج کردیم و زندگی مشترک مون را شروع کردیم.

عکس محمود پاک نیت و همسرش مهوش صبرکن

ورود به دنیای بازیگری

محمود پاک نیت در سال 1348 فعالیت جدی اش را در زمینه تئاتر شروع کرد و حدود 52 نمایش اجرا کرد سپس در سال 1352 بود که در اداره کل فرهنگ و هنر استخدام شد و از سال 1367 فعالیت جدی اش را در سینما و تلویزیون شروع کرد و توانست مدرک درجه یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد.

محمود پاک نیست با بازی در سریال روزی روزگاری به شهرت رسید و بعد ها این محبوبیت با بازی در سریال های پدر سالار و پس از باران ادامه یافت و بعد هم در سریال های پرطرفدار تلویزیونی نظیر یوسف پیامبر, سریال پریا و جدیدا در سریال خانگی شهرزاد به خوبی درخشید و بیش از گذشته بر محبوبیت خودش افزود.

محمود پاک نیت و همسرش,محمود پاک نیت و فرزندانش

محمود پاک نیت در سریال شهرزاد

او در سریال شهرزاد نقش پدر شهرزاد جمشید را بازی می کند و یکی از گوش به فرمان های شخصی بنام بزرگ آقا می باشد دخترش شهرزاد قصد ازدواج با پسری بنام فرهاد دماوندی (مصطفی زمانی) را دارد اما در تحولات 28 مرداد فرهاد را به جرم قتل و حمایت از مصدق دستگیر می کنند و پدر فرهاد (مهدی سلطانی) مجبور می شود دست به دامن بزرگ آقا شود تا جان فرهاد را نجات دهد.

شایعه جدایی ترانه علیدوستی از همسرش
شایعه جدایی ترانه علیدوستی از همسرش
ترانه علیدوستی متاهل می باشد و در تابستان 1390 با شخصی بنام علی منصور ازدواج ...

بزرگ آقا جان فرهاد را در قبال اینکه شهرزاد با برادرزاده اش قباد ( شهاب حسینی) ازدواج کند نجات می دهد و شهزراد این موضوع را از خود فرهاد مخفی می کند و فرهاد بعد از آزادی اش از شهرزاد کینه به دل می گیرد که چرا شهرزاد تن به ازدواج با قباد داد اما بعد ها فرهاد متوجه این موضوع می شود.


همچنین ببینید :

بیوگرافی شهاب حسینی و همسرش 

بیوگرافی مهدی سلطانی و همسرش و دخترش