سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعبیر خواب آدم خواری

تعبیر خواب خوردن گوشت انسان زنده و مرده,تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان توسط حیوانات,تعبیر خواب آدم خوار

دیدن خواب آدم خوار و خوردن گوشت بدن انسان زنده یا مرده در خواب توسط آدم خوار یا حیوانات وحشی تعبیر خوبی ندارد البته باید دید شما خواب آدم خواری را با چه شرایط و ویژگی هایی دیدید که می تواند هر یک تعبیرهای متفاوتی داشته باشد در ادامه کاملترین تعبیر خواب آدم خواری را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب جهان مشاهده می کنید.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن خود

حضرت دانیال می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت بدن خودت را می خوری خواب شما بیانگر این است که پشت سر افراد خانه خودت غیبت خواهی کرد.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید که گوشت ران خودت را می خوری تعبیر خواب شما این است که به اندازه آن از اموال خودت مصرف می کنی.

ابن سیرین می گوید : اگر در خواب اعضای بدن خودت را بریده ای و پراکنده می کنی خواب شما نشانه این است که خانواده و بستگان خودت را در شهرها پراکنده و متفرقه خواهی کرد و اگر در خواب اعضای بدنت جدا شده یا بریده, به این معنی است که به مسافرت خواهی رفت و افراد فامیل تو متفرق و پراکنده می شودند.

تعبیر خواب خوردن گوشت بدن انسان

تام چت ویندرا می گوید :

اگر خواب ببینید که آدمی را خوردید تعبیر خواب شما بیانگر این است که شما آرزو دارید استعداد, هوش و ثروت آن آدم را تصاحب کنید. چت ویندرا در ادامه می گوید دیدن خواب آدمخواری رویای ترسناکی نیست و شاید بخاطر وجود آدم خوارهایی که در گذشته مغز دیگران را می خوردند تا از قوای فکری و ذهنی آن ها اطلاع پیدا کنند چنین برخوردی با مساله آدم خواری داریم.

در زمان امروز هم عمل وحشیانه آدم خواری با انسان متمدن هم به نوعی ارتباط دارد و بعضی از انسان های امروزی در تلاش هستند تا به صفات ممتاز و قابل توجه رقیبان شان تصاحب پیدا کنند. این نکته را هم یادآوری کنیم دلیل اصلی که باعث می شود انسان خواب آدم خواری ببینید این است که میل و هیجان شدیدی در او برای پرخوری وجود دارد.

کارل گوستاو یونگ می گوید : اگر در خواب انسانی را دیدید که گوشت بدنش تکه تکه شده بود خواب شما بیانگر موقعیتی است که مدت زمان زیادی می شود که از بین رفته و گذشته است و اکنون زمان حرکت کردن است.

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که سر کباب شده و بریان می خوری تعبیر خواب شما این است که مال و اموال بدست خواهی آورد.

تعبیر خواب خوردن آدم توسط حیوانات

جابر مغربی می گوید :

  • در خواب قسمتی از گوشت بدن تو را کنده و ربوده اند خواب شما بیانگر این است که قسمتی از مال و اموال شما را به زور خواهند گرفت.
  • اگر در خواب پاشن پای خودتون را بریدید و به خورد جانواران درنده و وحشی دادید خواب شما به این معنی است که تمام آنچه را که کسب کرده اید به خورد دشمنانت خواهی داد.

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که از گوشت بدن خودت می بری و جلوی پرنده ای می اندازی خواب شما به این معنی است که از مال و دارائی های خودت را به کسی خواهی بخشید.