سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی برای داشتن بالکنی زیبا

نکاتی برای داشتن بالکنی زیبا

امروز در وب تفریحی ایرانیان نکاتی را برای اینکه بالکنی زیبا داشته باشید آماده کرده ایم که مشاهده می کنید

بالکنی زیبا داشته باشید

در خانه که راه می روید چشم و باقی حواس تان به گوشه و کنار خانه است و در سرتان یا روی کاغذ می نویسید که برای زیباتر شدن خانه چه کارهایی باید بکنید؟ خرید وسایل نو، شستن فرش ها و مبل ها، عوض کردن چند تکه از دکوری های قدیمی و ... بعد در یکی از همین روزها چشم تان به بالکن کوچک و دلگیری می افتد.

بالکن کوچک تان را به باغچه ای زیبا تبدیل کنید

متنوع یا ساده؟

واقعیت این است که باغ بالکن می تواند متنوع و پیچیده یا ساده باشد و این موضوع بیشتر از این که به شرایط بالکن مرتبط باشد به بودجه و حوصله شما باز می گردد. با انتخاب گیاه سازگار، گلدان و جعبه متنوع می توانید یک باغ فوق العاده با شرایط ثابت و نگهداری آسان داشته باشید و یا با کاشت گیاهان زراعی یکساله مزرعه ای کوچک درست کنید که البته نگهداری آن ساده به نظر نمی رسد.

اقلیم بالکن

اغلب بالکن های آپارتمانی تک اقلیم اند و با اقلیم باغ های روی زمین تفاوت دارند. اما گاهی هم اقلیم روی بالکن ممکن است بر حسب میزان نور، دما و باد متفاوت باشد. برخی بالکن ها به خاطر سیستم های گرمایشی یا تفاوت دمای کف به طور عمودی چند اقلیم دارند. خبر خوب این است که برای تمام این اقلیم ها گیاهان زیبا و مناسبی وجود دارد. بنابراین قبل از هر چیز شرایط اقلیمی بالکن را بررسی کنید.