سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال سر دلبران

سریال سر دلبران

خلاصه داستان سریال سر دلبران, زمان پخش سریال سر دلبران, بیوگرافی بازیگران سریال سر دلبران, svdhg sv ngfvhk
سریال سر دلبران یکی از جدیدترین کارهای محمدحسین لطیفی است که برای پخش در شبکه یک در ماه مبارک رمضان 97 آماده شده است به نظر می آید این سریال 30 قسمتی به خوبی توانسته رضایت مخاطبانش را جلب کند و به گفته بعضی از مخاطبین تماشای این سریال به آن ها حس خوبی می دهد.

زمان پخش سریال سر دلبران

این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود و تکرار این سریال در ساعت 1 بامداد و 15 ظهر پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال سر دلبران, معرفی بازیگران سریال سر دلبران + عکس

 جعفر دهقان - برزو ارجمند - فرهاد قائمیان

خلاصه داستان سریال سر دلبران

این فیلم روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن در بین مردم را دارد و سعی می کند نقش مسجد و امام جماعت مسجد را در حل مشکلات محله به تصویر می کشد. برزو ارجمند نقش امام جماعت را بازی می کند که به خوبی توانسته از پس نقشش بر بیاید و با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و متین ستوده نقش راضیه همسر امام جماعت را بازی می کند.

در این سریال امام جماعت به کمک ریش سفیدان محله و البته کمک های مردم, مشکلات محله و مردم را یکی پس از دیگری حل می کنند و ارتباط صمیمانه و دوستانه ای بین امام جماعت با ریش سفیدان و سایر مردم محله وجود دارد.

بازیگران سریال سر دبیران

برزو ارجمند - محمد کاسبی - فرهاد قائمیان - اسماعیل محرابی - جعفر دهقان - جهانبخش‌ سلطانی - رضا توکلی - کامران تفتی - فرخ نعمتی - متین‌ ستوده - نگار عابدی - افسانه کمالی و سایر بازیگران

برزو ارجمند در سریال سر دلبران

عکس برزو ارجمند در نقش امام جماعت مسجد در سریال سر دلبران 

افسانه کمالی در سریال سر دلبران

عکس افسانه کمالی در نقش مهتاب دختر آقای پروانه در سریال سر دلبران

بیوگرافی افسانه کمالی

همچنین ببینید : • سریال دستت را به من بده سریال پدرسریال ایراندختسریال شهرزاد