سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی آرزو نبوت

بیوگرافی آرزو نبوت

آرزو نبوت و همسرش, arezoo nabovat, عکس های اینستاگرام ارزو نبوت

آرزو نبوت در مهر ماه سال 1362 در یک خانواده 5 نفره در شهر اراک متولد و اکنون 35 ساله است و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری از دانشگاه سوره است و علاوه بر این در زمینه شعر و نویسندگی و حرفه مدلینگ عکاسی فعالیت دارد. او تنها دو خواهر دارد.

ازدواج و همسر

آرزو نبوت مجرد می باشد و ازدواج نکرده است به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و نامزدی او در این پست درج خواهد شد.

شروع فعالیت بازیگری و افتخارات

آرزو نبوت بیشنر در زمینه تئاتر تا به امروز فعالیت داشته است و حضور او در نقش پریوش در سریال علی البدل اولین تجربه بازیگری او بوده است و هم اکنون او در سریال ایراندخت (ستارخان) در نقش آیلار مشغول به کار است.

او نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر در بخش بین الملل برای بازی در نمایش سفر به نهایت دور شد و علاوه بر این در جشنواره های دیگری نظیر جشنواره خمسه و شمسه موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. جالب است بدانید داوران جشنواره فجر سی و چهارم از نظر سبک درست بازیگری به او لقب ژولیئت بینوش ایران را دادند.

آرزو نبوت و همسرش, عکس های اینستاگرام آرزو نبوت, آرزو نبوت در سریال ستارخان

آرزو نبوت در سریال علی البدل

او در سریال علی البدل نقش دختر خاله آغاسی (محسن تنابنده) بنام پریوش را بازی می کند. آغاسی در روستای چشمه بلیل به فکر منافع شخصی خودش است و در تلاش است با مشاوره دادن به خان های روستا, نقشه خودش را عملی کند او حتی طی یک نقشه ای که با دخترخاله اش پریوش کشیده او را به عقد نوذر خان (مهدی هاشمی) در می آورد.

بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
بیماری سرطان معده رامین ناصر نصیر
اخیراً شایعه هایی در مورد اینکه رامین ناصر نصیر سرطان معده دارد پخش شده که ...

همسر اول مهدی هاشمی فوت کرده و او از همسر اولش سه دختر ترشیده بنام های سوسن و سرو و سنبل دارد که کم کم به رفتارهای پدرشان مشکوک می شوند تا اینکه پریوش به همراه پسرش به روستا می آید و نوذر خان را تهدید به افشاگری می کند در این میان آغاسی با میانجیگیری های سوری اش سعی در بدست آوردن املاک نوذر خان است و در ازایش قراره نوذر خان را از شر پریوش رهایی نماید. و وقتی خبر ازدواج خان و پریوش برملا می شود اتفاقاتی رخ می دهد که ...


همچنین ببینید : • نیوشا ضیغمینعیمه نظام دوستنرگس محمدیگلاره عباسی